عاشق نیستم
goodlife
درهم
یک شنبه 25 فروردين 1392برچسب:,
عاشق نیستم

 

گلایه ای نیست...
از نبودنت گلایه ای نیست
تو مقصر نبودی ..
من عاشق نیستم …
وگرنه هزار و یک راه بود برای پابند کردنت …-


 



نظرات شما عزیزان:

محیا(دخی یکی یدونه)
ساعت18:56---28 اسفند 1393
لینکی گلـــــــــــــــم

سعید تکتا
ساعت13:12---26 مرداد 1392
شیر یا خط عزیزی
اگه بیای اونجا عضو بشی ممنون میشم
اون لینکی که دیدی یکی از کارهای من
داخل پروفایل من بود


lady
ساعت22:13---6 مرداد 1392

چه تفاوتی میکند آنسوی دنیا باشیم یا چند کوچه آن طرفتر ؟

پای دوست داشتن که در میان باشد “دلتنگی” دمار آدم را در می آورد


لیلی
ساعت21:18---6 مرداد 1392
♥::◄ همــــیشـه دقــیقا وقـــــتی پـُر از حـــرفم ...
♥::◄ وقتـــی بغــــض میکـــُنم ...
♥::◄ وقتـــی دآغونــــم ...
♥::◄ وقــــتی دلــِم شکــــستـه ...
♥::◄ دقیقــــا همیـــن وقـــــتا ...
♥::◄ آنقــــدر حــرف دارم کـــه فقــط میتونــم بگـم :
♥::◄ بیخـیال...


لیلی
ساعت21:17---6 مرداد 1392
گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .؛

دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .؛

اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!!
...
وَ حآل هــَم کِه . . .؛

گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .؛

زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .؛

وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .؛

بــِنـِشینی وَ فــَقــَط نــِگآه کــُنی . . .!!!

گآهی دِلگــیری . . . ؛

شآیــَد اَز خودَت . .


لیلی
ساعت21:16---6 مرداد 1392
چـه اشـتـبـاه بـزرگـیسـت.......
تلخ کردن زندگی خود
بـرای کـسـی کـه.........
در دوریت
شـیـریـن تـریـن لـحـظـات
زنـدگـیـش را سپری مـی کـند


لیلی
ساعت21:15---6 مرداد 1392
دیـشـب خـدا آهـسـتـه درِ گـوشـم گـفـت:
دیــــــگـــــه بـــَـســــــه...
بـاران از اشــک هــایــت خــجــالــت مـی کــشــد..


لیلی
ساعت21:14---6 مرداد 1392
من آن ابرم که بارانش تو هستی

همان یوسف که کنعانش تو هستی

مسافر میشوم تا آخر عمر

در آن راهی که پایانش تو هستی


لیلی
ساعت21:13---6 مرداد 1392
رفتم و زحمت بیگانگی از کوی تو بردم
آشنای تو دلم بود و به دست تو سپردم

اشک دامان مرا گیرد و در پای من افتد
که دل خون شده را هم ز چه همراه نبردم

شرمم از آینه ی روی تو می آید اگر نه
آتش آه به دل هست نگویی که فسردم

تو چو پروانه ام آتش بزن ای شمع و بسوزان
من بی دل نتوانم که به گرد تو نگردم

می برندت دگران دست به دست ای گل رعنا
حیف من بلبل خوش خوان که همه خار تو خوردم

تو غزالم نشدی رام که شعر خوشت آرم
غزلم قصه ی دردست که پرورده ی دردم

خون من ریخت به افسونگری و قاتل جان شد
سایه آن را که طبیب دل بیمار شمردم


لیلی
ساعت21:11---6 مرداد 1392
انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم
همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند
همانهایی که برای همه لبخند میزنند
همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند
و من باور دارم که وجود نازنینت شایسته دوست داشتن است



لیلی
ساعت21:11---6 مرداد 1392
ﻣـﯽ ﮔـــﻮﯾــﻨــﺪ ﺳـــــﺎﺩﻩ ﺍﻡ!
ﻣـﯽ ﮔــﻮﯾـــﻨـــﺪ ﺗــــﻮ ﻣــــﺮﺍ ﺑــﺎ
ﯾــﮑـــــ ﺟـﻤـــــﻠـــﻪ ...
ﯾــﮑـــــ ﻟـﺒــــﺨــﻨـــﺪ ...
ﺑــﻪ ﺑــﺎﺯﯼ ﻣـﯽ ﮔـﯿــــﺮﯼ !
ﻣـﯽ ﮔـــﻮﯾـﻨــــﺪ ﺗـــﺮﻓـﻨــﺪﻫـــﺎﯾـﺘــــــ


لیلی
ساعت21:10---6 مرداد 1392
دلــــــــــم ...
با مشت دیگران کـَـکش هم نمیگزد ...
امـــــــــــــــــــا ...
اخـــمِ تو ...
خوردش میکند ...
چه رسد به ...
قهـــر و نبــودنــت ...!


lady
ساعت12:20---19 تير 1392


AMIR
ساعت15:16---29 خرداد 1392
پروانه پر، گنجشک پر ، کلاغ پر ، دلم واسه دیدنت همیشه پر پر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 22:58 || kristina